رفتن به نوشته‌ها

خوزستان در بخش ورزش و جوانان نیاز به توجه و حمایت دارد

اهواز – ایرنا –  وزیر ورزش و جوانان  گفت: خوزستان جزو استان هایی است که در بخش ورزش و جوانان نیاز به توجه و حمایت بیشتری دارد و در این راستا وظیفه خود دانستم که به این استان سفر کنم.


به گزارش ایرنا سیدحمید سجادی روز سه شنبه در بدو ورود خود به خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ورزش خوزستان در یکصد سال گذشته، مبدا و آغاز خیلی از رشته های ورزشی بوده است افزود:  اولین زمین گلف کشور در استان خوزستان راه انداری شد همچنین رشته های کشتی، دو و میدانی و فوتبال در خوزستان تاریخ دیرینه ای دارند.


وی با بیان اینکه برنامه های خوبی برای ورزش خوزستان داریم گفت: خوزستان مهد خیلی از اتفافات مهم بوده و در ورزش کشور یک استان استراتژیک به شمار می رود.


وزیر ورزش و جوانان گفت:هر اقدامی که برای موفقیت و سرافرازی ورزش خوزستان و بخش جوانان این استان لازم باشد انجام می شود و تلاش می شود تا اتفاقات ارزشمندی در ورزش خوزستان رخ دهد. 


وی از  “بنی تمیم” سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به عنوان یکی از نام آشنایان ورزش کشور نام برد و گفت: وی با توجه به برنامه هایی که دارد به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان انتخاب شد.


سجادی در ادامه ابراز امیدواری کرد اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با برنامه ریزی به عمل آمده در ایام نوروز میزبان شایسته ای برای اوقات فراغت و تفریح میهمانان نوروزی باشد.
وی در ادامه در خصوص برنامه های سفر خود به استان خوزستان با بیان اینکه ما همواره قدردان شهدا و اتفاقاتی که در آن دوران سخت برای کشور رقم خورد هستیم.افزود: برحسب وظیفه به عنوان یک ایرانی بسیار علاقه مند بودم از آثار دوران دفاع مقدس و یادمان شهدا بازدید کنیم.
وزیر ورزش و جوانان بخش مهم دیگری از سفر امروز خود را بازدید از پروژه های نیمه تمام و مهم ورزشی استان خوزستان عنوان کرد و گفت: حضور در آیین تجلیل از جوانان نخبه خوزستان جزو دیگر برنامه های امروز خواهد بود. 


افتتاح استخر مجموعه ورزشی بانوان جانبازان و معلولان در کوی طلاب اهواز، حضور در برنامه تجلیل از فعالان حوزه جوانان و نخبگان استان خوزستان، بازدید از ورزشگاه غدیر و ۱۶ هکتاری و حضور در یادمان شهدای هویزه از جمله برنامه های سفر یک روزه سجادی به استان خوزستان است.


 همچنین کاروان راهیان نور قهرمانان ورزشی وزارت ورزش و جوانان، امروز به همراه سجادی وارد خوزستان شد.


در این سفر تعدادی از ورزشکاران رشته‌های مختلف، مربیان و برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون‌های ورزشی وزیر ورزش را همراهی می‌کنند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *