رفتن به نوشته‌ها

زمین به خانواده های مشمول جوانی جمعیت تخصیص یابد

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت گفت: از مسئولان درخواست داریم در راستای فراهم‌سازی بسترهای اجرای جوانی جمعیت زمین مورد نیاز به خانواده‌های مشمول قانون‌جوانی و جمعیت تخصیص یابد.


باقر صدیقی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی ۴۶ واحد مسکن ملی مجتمع شهید شوشتری شهرچکنه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را در به نتیجه رساندن نهضت ملی مسکن به‌ کار بسته است و در این راه، همه ظرفیت‌ها را بسیج کرده و مکلف نموده تا اراضی واگذاری برای اجرای این طرح در نقاط مطلوب قرار داشته باشند.


وی در همین خصوص گفت: فاز نخست اجرای این طرح در یکی از نقاط مناسب و دارای امکانات کامل زیربنایی مزین به نام سردار شهید وحدت شهید نورعلی شوشتری در شهر چکنه است که امروز قرعه‌کشی واگذاری به متقاضیان را شاهد هستیم.


بخشدار سرولایت افزود: صدور پیش پروانه ساخت، اجرای جدول‌گذاری این واحدها و همچنین رایزنی برای تأمین مصالح موردنیاز به صورت اقساطی از سوی شهردار اجرا و برنامه‌ریزی شده است.


وی ادامه داد: تهیه طرح تفکیکی این اراضی و تخصیص به متقاضیان تأیید نهایی شده و پس از افتتاح حساب متقاضی در بانک عامل معرفی شده، تسهیلات مرتبط از سوی بنیاد مسکن نیز به حساب آن‌ها واریز می‌شود.


صدیقی با بیان اینکه از مسئولان درخواست داریم در راستای فراهم‌سازی بسترهای اجرای جوانی جمعیت زمین مورد نیاز به خانواده‌های مشمول قانون‌جوانی و جمعیت تخصیص یابد و اطلاع‌رسانی جامعی در خصوص نحوه تخصیص زمین و مشوق‌های مشمولان این قانون انجام‌ پذیرد، گفت: در این راستا ۴ قطعه از این اراضی به این موضوع اختصاص یافته است.


وی تسریع در شروع و تکمیل این پروژه‌ها را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با بازگشایی مجدد سایت ویژه ثبت‌نام، انتظار دیگر متقاضیان نیز که تعداد کثیری هستند به نتیجه مطلوب برسد.


بخشدار سرولایت با اشاره به اینکه مرحله نخست قرعه‌کشی این ۴۶ واحد مسکونی بین ۲۹ نفر از متقاضیان دارای شرایط اجرا و انتخاب شوندگان برای سیر مراحل اداری به دستگاه‌های ذی‌ربط معرفی شدند، گفت: حضور مردم در طرح نهضت ملی مسکن می‌تواند پیمانکاران و کارگران را نیز سر ذوق آورد و در عین حال ایرادات کار نیز گرفته می‌شود.


وی گفت: فلسفه قرعه‌کشی این است که واحد افراد به صورت دقیق مشخص شود و اعضای هر بلوک بتوانند ناظر انجام کار ساخت مسکن باشند، زیرا ساخت مسکن همراه با ذوق و شوق است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *