رفتن به نوشته‌ها

برای گرفتن بهترین درگاه پرداخت بین المللی چکار کنیم؟

برای گرفتن بهترین درگاه پرداخت بین المللی چکار کنیم؟

در دنیای پر از تکنولوژی و تجارت آنلاین، دسترسی به بهترین درگاه پرداخت بین‌المللی برای کسب‌وکارها بسیار حیاتی است. چه شما یک تاجر آنلاین هستید یا به تازگی به این عرصه وارد شده‌اید، داشتن اطلاعات صحیح و کامل درباره درگاه پرداخت بین‌المللی می‌تواند تأثیر مهمی در موفقیت کسب‌وکار شما داشته باشد. در این مقاله، با معرفی بهترین درگاه پرداخت بین‌المللی، نکات مهمی را برای انتخاب آن به شما ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


درگاه پرداخت بین المللی

درگاه پرداخت بین‌المللی یک سیستم آنلاین است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های الکترونیکی از مشتریان خود را به‌صورت آنلاین و امن دریافت کنند. این درگاه‌ها به وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را می‌دهند که به راحتی تراکنش‌های مالی دلار خود را انجام دهند. این سیستم‌ها عمدتاً از طریق کارت‌های اعتباری همانند ویزا کارت – مسترکارت – امریکن اکسپرس ، پرداخت‌های آنلاین را انجام میدهد .
درگاه پرداخت ارز دیجیتال

درگاه پرداخت ارز دیجیتال هم یکی دیگر از سرویس های آنلاینی است که بهترین گزینه برای وب سایت ها به شمار می آید. با این سرویس میتوانید تمامی خدمات خود را در قالب های مختلف به مشتریان تان در سراسر دنیا بر اساس دلار تتر بفروش برسانید .
اهمیت درگاه پرداخت برای کسب‌وکارهای آنلاین

استفاده از یک درگاه پرداخت بین‌المللی برای کسب‌وکارهای آنلاین اهمیت بسیار زیادی دارد. اولاً، این امکان را به شما می‌دهد تا به مشتریان خود پرداخت آسان و امن را فراهم کنید، که این امر به افزایش فروش و درآمد شما منجر خواهد شد.

دوماً، از آنجایی که درگاه‌های پرداخت بین‌المللی قادر به پذیرش پرداخت‌ها از سراسر جهان هستند، به شما این امکان را می‌دهند تا به مشتریان بین‌المللی خدمات ارائه دهید. این گسترش بازار برای کسب‌وکار شما، امکان دسترسی به مشتریان جدید و افزایش تعداد مشتریان خارجی را فراهم می‌کند.
راه‌های انتخاب بهترین درگاه پرداخت بین‌المللی بدون تحریم

1- تحلیل نیازهای کسب‌وکار

برای انتخاب بهترین درگاه پرداخت، شما باید با دقت نیازهای کسب‌وکار خود را بررسی کنید. باید تحلیل کنید که کدام درگاه می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد و با مدل کسب‌وکار شما همخوانی داشته باشد.

۲٫ مقایسه درگاه‌های مختلف

می‌توانید درگاه‌های مختلف را بر اساس کارمزد‌ها، امکانات، و امنیت مقایسه کنید. باید تمام گزینه‌ها را به دقت بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۳٫ تست و ارزیابی

قبل از استفاده از یک درگاه پرداخت، آن را تست و ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که به درستی عمل می‌کند و به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

۴٫ امنیت

یکی از عوامل مهم در انتخاب درگاه پرداخت بین‌المللی، امنیت تراکنش‌ها است. درگاه پرداخت باید از تکنولوژی‌های رمزنگاری قوی استفاده کند تا اطلاعات مالی مشتریان را به‌صورت امن انتقال دهد و از سرقت اطلاعات جلوگیری کند.

۵٫ هزینه

هزینه‌های مرتبط با درگاه پرداخت نیز باید مد نظر قرار گیرد. کارمزد‌ها و هزینه‌های مرتبط با هر تراکنش ممکن است متفاوت باشند. باید این هزینه‌ها را با توجه به سودآوری کسب‌وکار خود ارزیابی کنید. به خاطر داشته باشید که این روزها درگاه های واسطی همانند پی پال و استرایپ تا بیش از ۹ درصد را از شما کارمزد میگیرند که این مبلغ حتی برای نقد کردن آن درآمد به ریال برای شما زیاد تمام می شود و اصلا مقرون به صرفه نیست.

۶٫ روش‌های پذیرفته‌شده پرداخت

درگاه پرداخت باید قابلیت پذیرش روش‌های مختلف پرداخت را داشته باشد. مشتریان مختلف از کارت‌های اعتباری، انتقال بانکی و روش‌های دیگر استفاده می‌کنند، بنابراین ارائه گزینه‌های متنوع مهم است.

۷٫ خدمات به مشتری

پشتیبانی و خدمات به مشتری نیز از جمله عوامل تأثیرگذار در انتخاب درگاه پرداخت است. اگر مشکلی در تراکنش پیش بیاید، باید به سرعت و با کیفیت پشتیبانی شود تا مشتریان از خدمات شما راضی باشند و همچنین در خصوص تسویه به موقع تراکنش ها به شماره حساب بین المللی در کمترین زمان خدمات را انجام دهد.
درگاه پرداخت شخصی بین المللی

لحظاتی چشمان خود را ببندید و تصور کنید که هیچگونه تحریم بانکی وجود ندارد و مشتریان بین‌المللی به راحتی می‌توانند از ویزا کارت‌های خود به حساب شما پول واریز کنند.

در این بخش از مقاله ، ما یک راهکار ساده و کاملاً قانونی را برای شما توضیح می‌دهیم تا از مشتریان خارجی خود در هر نقطه‌ای از جهان پول دریافت کنید، با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت و یا از طریق دریافت وجوه بین‌المللی با سوئیفت آنلاین به فروش بپردازید و به راحتی درآمد دلاری خود را نقد کنید.

این خدمات توسط شرکت ایران پی هم اکنون به صورت مستقیم ارائه می‌شود.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایران پی، می‌توانید به وب‌سایت خودشان مراجعه کنید. به طور خلاصه، ایران پی یک فین تک حرفه ای است که به تأمین راهکارهای پرداخت بین‌المللی متمرکز شده است. این شرکت در کشورهایی که تحریم‌ها به شدت اعمال نشده، یک شبکه گسترده بانکی دارد و با استفاده از آن خدمات مالی ارائه می‌دهد.

همچنین، هم اکنون این سرویس با ۱۶۰ کشور دنیا همکاری دارد و شما میتوانید فروش خود را با ارزهای مختلف بر روی وب سایت خود بفروش برسانید و به جای آن، دلار بگیرید.

سرویس ایران پی برای فریلنسرها بسیار عالی است و حتی برای کسب‌وکارهایی که مشتریان بین‌المللی دارند و نیاز به درگاه پرداخت بین المللی و یا حتی درگاه پرداخت ارزهای مجازی بر روی وب‌سایت‌های خود دارند، بسیار مفید است. با استفاده از این سرویس، محدودیت‌های دریافت درآمد ارزی را برای شما حل می‌کند.
بهترین درگاه پرداخت بین المللی

اگر شما محصول یا خدماتی برای فروش آنلاین یا فیزیکی دارید یقینا استفاده از درگاه پرداخت بین المللی ایران پی بهترین گزینه برای شماست! شما به راحتی میتوانید درگاه پرداخت دلاری را به سایت خود وصل کرده و بر روی آن مدیریت کاملی داشته باشید .

در درگاه پرداخت مستقیم دلاری این قابلیت فراهم شده که مشتریان بتوانند از یک پلتفرم کاملا حرفه ای و امن برای انتقال پول به شما استفاده کنند.درآمد به دست آمده شما در درگاه پرداخت تان به صورت کاملا شخصی در سیستم بانکداری اینترنتی تان قابل بررسی و مدیریت است و تنها خودتان به آن دسترسی مستقیم دارید.این سرویس بهترین گزینه برای آنهایی است که فروشگاه دارند ! فریلنسر هستند ! شرکت دارند و یا خدماتی برای فروش اینترنتی دارند!

 

سخن پایانی

چهار قدم تا دریافت درگاه ارزی برای سایت شما وجود دارد :

قدم اول: عضویت در سایت و ایجاد حساب کاربری در سایت ایران پی.

قدم دوم : تکمیل احراز هویت و ارسال یک مدرک شناسایی معتبر .

قدم سوم : انتخاب نوع درگاه دلاری یا ارز دیجیتال و پرداخت هزینه مربوط به آن .

قدم چهارم : دریافت و پیاده سازی درگاه پرداخت بین المللی در کمتر از ۲۴ ساعت !

برای تهیه درگاه پرداخت بین المللی یا درگاه پرداخت ارز دیجیتال میتوانید همین امروز با ایران پی اینفو تماس بگیرید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *