رفتن به نوشته‌ها

صدور بیش از ۳۷ هزار برگه معاینه فنی خودروهای سنگین در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، ۳۷ هزار و ۹۴۹ برگه معاینه فنی خودروهای سنگین در استان صادر شده است.


لقمان نادی امروز ۲۷ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملکرد اداره ایمنی و ترافیک استان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایمنی تردد وسایل نقلیه حامل بارهای ترافیکی، هرگونه جابجایی بارهای ترافیکی مشروط به صدور بارنامه ترافیکی است، که در این راستا از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه تعداد ۹۵۱ فقره پروانه بارهای ترافیکی در استان ن صادر شده است.


وی تصریح کرد: همچنین در این مدت با همکاری پلیس راه ۲۹۵ مورد تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده‌اند.


رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان؛ تعمیر و نگهداری ۱۱ دستگاه باسکول ثابت مقابل پلیس‌راه، برگزاری ۶ جلسه کمیسیون ایمنی راه و ۱۷ جلسه کمیته‌های فرعی کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان را از عملکردهای شاخص این اداره در هفت‌ماهه ۱۴۰۲ عنوان کرد.


نادی با اشاره به شناسایی و ارجاع جرائم ترافیکی به کمیسیون‌های مربوطه، افزود: در این مدت ۲۵۹ مورد تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل در حوزه ایمنی بار و مسافر، شناسایی و برای بررسی و برخورد متناسب به کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ استان ارجاع شده است.


وی ۶۱۱ مورد گشت کنترل دروازه‌ای، بازدید از مراکز معاینه فنی با همکاری کارشناسان پلیس‌راه و محیط‌زیست به تعداد ۸۴ مورد و انعقاد هشت فقره قرارداد در زمینه ایمن‌سازی، آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیکی را به‌عنوان بخش دیگری از عملکرد اداره ایمنی و ترافیک در هفت‌ماهه ۱۴۰۲ برشمرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *