رفتن به نوشته‌ها

با کیفیت ترین مصالح ساختمانی

با کیفیت ترین مصالح ساختمانی

انتخاب مصالح ساختمانی مناسب برای ساخت و ساز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورت انتخاب مصالح مناسب، هم کیفیت مد نظر را شاهد بوده و هم از دوام آن اطمینان خواهید داشت. قیمت سازه از بیشترین اهمیت برخوردار است و همگان سعی بر این دارند که بهترین سازه ها را با کمترین هزینه ها برپا کنند. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با قیمت سیمان ارائه نموده ایم:

 

معرفی کاربردی ترین مصالح ساختمان در ایران

سیمان یکی از کاربردی ترین ها در ساختمان سازی است که از آن برای ساخت بخش های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول انواع اقسام مختلفی دارد و هر یک از انواع آن ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند. انتخاب سیمان مناسب با محل استفاده شما از جمله موارد قابل توجه است چرا که در غیر اینصورت ممکن است ویژگی های مطلوبی از آن شاهد نباشید.‌ قیمت از دیگر مواردی است که فکر بسیاری مشغول خود کرده و در صورت انتخاب مرکز خرید معتبر، هم محصول مناسبی را خریداری کرده و هم میزان هزینه های خرید را کاهش می دهید. برای اطلاع از قیمت سیمان امروز و سفارش آنلاین بتن و سیمان حتما از سایت های مختلف بازدید کنید.

خرید از شهر بتن

خرید مصالح ساختمانی از مراکز متعددی امکان پذیر است و در حالت کلی روش های خرید به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که خرید از این مراکز حضوری است و ممکن است وقت بیشتری از شما بگیرد و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته است. روش غیرحضوری مراجعه به وب سایت های اینترنتی است و این روش توانسته جایگزین مراکز فروش حضوری شود. شهر بتن یکی از مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی است که از طریق آن می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به خرید اقدام نمایید. کارشناسان شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت نمایید. امکان خرید محصولات از تمامی نقاط کشور نیز امکان پذیر است. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت انواع افزودنی های معدنی مانند: قیمت روان کننده و قیمت زودگیر کننده و قیمت کندگیر کننده ها است.

منظور از بلوک لیکا چیست؟

شاید نام بلوک سبک به گوشتان خورده باشد. بلوک های لیکا نوعی از بلوک های سبک هستند که به دلیل ویژگی های خاصی که دارند محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده و به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شده اند. بلوک لیکا در شرایط خاصی تولید شده و مقاومت مطلوبی دارند اما طبیعتا میزان مقاومت آن پایین تر از نمونه های بلوک سیمانی سنگین خواهد بود. بلوک سیمانی لیکا ویژگی های متعددی دارد که آن را برای خرید مناسب کرده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این بلوک را می توان عایق بودن آن دانست به گونه ای که می تواند تا حد بسیار زیادی جلوی نفوذ حرارت و صدا را بگیرد و به همین دلیل در صورت استفاده از آن نیازی به عایق کاری ساختمان نیست. توجه داشته باشید که بلوک لیکا در تنوع سایز متعددی روانه بازار شده و امکان استفاده در هر نقطه از ساختمان به جز دیوار های باربر وجود خواهد داشت. قیمت بلوک لیکا نیز به دلیل انواع مختلف آن و اختلاف قیمت سیمان نیز متفاوت خواهد بود. نوع تهیه بلوک لیکا بر کیفیت آن تاثیر بسیاری خواهد گذاشت و باید کلیه مراحل ساخت به درستی طی شوند.

قیمت بلوک‌ لیکا

قیمت از جمله مواردی است که قبل از خرید بلوک لیکا باید حتما مورد توجه قرار گیرد. بلوک های لیکا در انواع مختلفی تولید شده اند و به همین دلیل نمی توان رقم خاصی برای آنها در نظر گرفت. نکته قابل توجه اینکه بلوک های لیکا در مقایسه با بلوک های سیمانی میزان قیمت گران تری دارند اما به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این محصول، بسیاری به دنبال خرید آن هستند. بلوک هایی که کیفیت بالایی دارند قطعا قیمت گران تری نیز خواهند داشت و توصیه می کنیم به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکرده و به دنبال پیدا کردن محصولات با کیفیت باشید. شهر بتن کلیه محصولات خود را طبق استاندارد های جهانی تولید کرده و هیچ گونه ایرادی به آنها وارد نخواهد بود. قیمت آنها نیز مناسب بوده و می توانید باکیفیت ترین محصول را با قیمت معقول از آن خریداری کنید. دقت داشته باشید که قیمت بلوک لیکا در شهربتن مناسب بوده و می توانید قیمت های ارائه شده در آن را با قیمت بورس سیمان سایر مراکز مقایسه کنید.

جدول بتنی و ویژگی های آن

جدول های بتنی از جمله محصولات پرکاربرد سیمانی هستند. جدول های بتنی در انواع اقسام مختلف تولید شده اند و می توانید آن را در طرح های متفاوتی مشاهده کنید. جدول های معمولی که در اطراف بلوار ها و خیابان و جوب ها شاهد آنها هستیم بیشترین فروش را دارند. این نوع بلوک ها وزن زیادی داشته و در عوض بسیار مقاوم هستند و امکان شکستن آن با ضربه بسیار پایین است. برای ساخت جدول بتنی حتما باید مراحل خاصی دنبال شود و یکی از این مراحل را می توان ویبره دانست که پس از قالب گیری به منظور افزایش استحکام انجام می شود. جدول بتنی در انواع اندازه های مختلف تولید می شود، بنابراین قیمت تیرچه بتنی و جدول بتنی نیز با توجه به قیمت سیمان متفاوت خواهد بود و هر یک از انواع آن برای بخش های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. جدول بتنی برای مصارف شخصی نیز مناسب هستند و می توان از آنها در دور باغچه استفاده کرد.

قیمت جدول بتنی

جدول بتنی طی فشار تولید می شود و اصلی ترین مواد اولیه آن را ماسه، سیمان و دانسیته های سنگ‌تشکیل می دهند. ریزدانه های سنگ‌باعث افزایش میزان مقاومت آن می شود و باعث ایجاد نوعی ساختار مستحکم خواهد شد. جدول های بتنی در انواع اقسام اندازه های مختلف ارائه شده اند و این اندازه ها دلیل اصلی بر تفاوت قیمت جدول ها هستند. کیفیت جدول بتنی بسیار حائز اهمیت است و چنانچه محصولات از مواد اولیه مرغوب تری ساخته شده باشند کیفیت بیشتری داشته و در نتیجه میزان قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. شهربتن محصولات خود را در بالاترین کیفیت تولید کرده و به همین دلیل می توانید بهترین محصولات را با نازلترین میزان قیمت ها خریداری کنید. هریک از جدول های بتنی ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته و با مراجعه به وب سایت شهربتن می توانید قیمت دقیق و مشخصات محصول مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

مدرن ترین مصالح ساختمانی

شهر بتن ارائه دهنده ی مصالح ساختمانی

امروزه با پیشرفت علم شاهد روی کار آمدن مصالح و ابزارهای جدیدی در تمامی جوامع هستیم. صنعت ساختمان سازی از جمله صنایع تاثیرپذیر از پیشرفت است و طی سالهای اخیر شاهد نبوغ فکری دانشمندان در این زمینه نیز بوده ایم. امروزه مصالح ساختمانی قدیمی منسوخ شده و جای خود را به مصالح ساختمانی به روز بخشیده اند و مصالح نوین ساختمانی هم شرایط بهتری برای ساخت و ساز ایجاد کرده و هم می توانند سرعت عمل ساخت را به صورت چشمگیری افزایش دهند. اما چه مصالحی برای ساخت ساختمان مناسب هستند؟ مصالح ساختمانی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و مراکز متعددی اقدام به تولید آنها نموده اند. هریک از مراکز تولید کننده این مصالح ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و به همین دلیل باید در انتخاب مرکز خرید نهایت دقت را داشته باشید. اغلب مصالح ساختمانی از ترکیب سیمان و مواد دیگر ساخته می شوند که البته نوع ترکیبات متفاوت آن باعث پدید آمدن نمونه های متفاوتی شده است. در این مطلب می خواهیم نگاهی کلی به دو نوع مصالح مختلف سیمانی داشته و قیمت آنها به خصوص قیمت سیمان را مورد بررسی قرار دهیم. کارشناسان شهر بتن به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه خدمات ۲۴ ساعته پشتیبانی نموده اند و می توانید بهترین و کارامد ترین راهنمایی ها را از آنها دریافت نمایید.

بلوک سبک و ویژگی های آن

بلوک های سیمانی از جمله پرکاربردترین مصالح ساختمانی به شمار می روند و اصلی ترین دلیل آن را می توان سرعت بالای کار کردن با آن و همچنین دوام بالا دانست. بلوک های سیمانی خود به انواع مختلف: سنگین، نیمه سبک و سبک دسته بندی می شوند که هریک در بخش های متفاوتی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت بلوک سیمانی به دلیل انواع مختلف آن ها متفاوت است. بلوک سبک در ساختار خود پوکه معدنی بسیاری دارد و دلیل سبک بودن آن نیز همین است. بلوک های سبک مقاومت کمتری نسبت به بلوک های سیمانی سنگین دارند اما می توان بدون نگرانی از آنها برای ساخت دیوارهای غیر باربر استفاده کرد. بلوک های سبک ویژگی های متعددی دارند و این موارد دست به دست هم داده اند تا آن را به یکی از پرفروش ترین انواع بلوک ها تبدیل کنند. بلوک سبک در برابر زلزله مقاوم بوده و میزان خسارات را نیز به حداقل خواهد رساند و می توانید آن را در انواع ابعاد مختلف مشاهده و خریداری نمایید. همچنین توصیه می کنیم قیمت سیمان و تیرچه بتنی را نیز بررسی نمایید.

 

 

به جرأت می توان گفت که بلوک سبک کارآمدترین مصالح ساختمانی نوین بوده، که باعث زیر و رو شدن صنعت ساخت و ساز شده است. این مصالح ساختمانی کم وزن با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، اختراع شده و به مرور زمان جایگاه خیلی از مصالح ساختمانی سنتی را تصاحب کرده است.

مزیت هایی که بلوک سبک نسبت به بلوک های قدیمی دارد باعث شده که روز به روز به محبوبیت آن اضافه شده و عده بیشتری از مهندسان ساخت و ساز و مدیران پروژه های ساختمانی به سراغ آن بروند.

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک به طور معمول از ترکیب آب با ماسه ریز دانه، سیمان و پوکه های معدنی ساخته می شود. بسته به نوع بلوک  این ترکیبات می تواند متفاوت باشد. البته دلیل سبک بودن این بلوک ها ایجاد تخلخل توسط حباب های کوچک هوا در بافت آن است.

در واقع ترکیب عناصر در بلوک هر چه که باشد، وجود حباب های هوا در بافت آن ثابت است. همین امر موجب ایجاد قابلیت های چشمگیری برای این مصالح ساختمانی سبک شده است.

کاربرد بلوک سبک در ساختمان سازی

بلوک سبک امروزه از ضروری ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید و در دیوار چینی (دیوارهای غیر باربر)، پر کردن کف سازه، ساختن سقف و ایجاد شیب در بخش های مختلف ساختمان به کار می آید.

بسته به کم و کیفی که انواع بلوک های ساختمانی سبک دارند، می توان از آنها در قسمت های مختلف یک سازه استفاده کرد

جدول بتنی چیست؟

جدول بتنی از دیگر مصالح پرمصرف سیمانی است که در بخش های مختلفی کاربرد دارد. بی شک در سطح شهر و پارک ها و… شاهد این محصول بوده اید. اطراف بلوار های وسط خیابان نیز معمولا به وسیله جدول بتنی پوشیده می شوند. جدول ها در انواع اندازه های مختلف عرضه شده اند و انتخاب هریک از آنها بستگی به محل استفاده خواهد داشت. جدول های بتنی انواع طرح های متفاوتی دارند و می توانید نمونه های رنگی و شکل دار آن را نیز مشاهده کنید. قیمت جدول بتنی نیز به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت که یکی از آن ها اندازه جدول می باشد. لازم به ذکر است که جدول های بتنی تحت فشار و به وسیله دستگاه های مخصوص ساخته می شوند و به همین دلیل مقاومت بالایی نیز خواهند داشت. مواد اولیه جدول معمولا تشکیل شده از ۳ ماده: ماسه، سیمان و سنگ ریزه است که پس از قالب گیری ویبره شده و با پرسکاری خشک خواهد شد. به همین دلیل مقاومت جدول بسیار بالا بوده و در برابر ضربه و فشار، دوام بسیار بالایی دارد. جدول های بتنی تولید شده در شرکت های مختلف میزان کیفیت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و می توانید بهترین مرکز را برای خرید انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید که برای تولید محصولات بتنی می بایست مواد افزودنی مانند زودگیر کننده ها و حباب ساز ها را به آن ها اضافه نماییم. شهر بتن قیمت کندگیر کننده های خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است با بررسی آن ها می توانید با قیمتی مناسب خرید نمایید.

قیمت جدول بتنی

قیمت جدول بتنی به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت و یکی از اصلی ترین آنها را می توان اندازه جدول دانست. هرچه جدول بزرگتر باشد طبیعتا میزان قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. برای ساخت جدول بتنی از مواد مختلفی استفاده می شود و هرچه این مواد کیفیت بالاتری داشته باشند هم دوام بیشتری داشته و هم قیمت گرانتری خواهند داشت. برخی جدول های طرح دار که زینت کاری شده اند برای استفاده در مناطق جلوی چشم و نقاطی که زیبایی در آن اهمیت بالایی دارد مناسب خواهند بود که البته قیمت این نوع جدول ها به دلیل کاری که بر روی آنها انجام شده بالاتر است. شهربتن به دلیل اینکه مواد اولیه مورد نیاز خود را به صورت از تولید به مصرف تهیه می کند توانسته میزان قیمت محصولات تولیدی خود را به حداقل برساند و به همین دلیل می توانید بهترین و باکیفیت ترین محصولات را با نازلترین قیمت ها از شهربتن خریداری کنید.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

 

 

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *