رفتن به نوشته‌ها

شکوفایی اشتغال با ایده های نوآورانه دانشجویی در مرکز علمی کاربردی

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند گفت: این مرکز آموزش عالی در حال حاضر به عنوان تنها علمی کاربردی دارای مرکز نوآوری و شکوفایی اشتغال در استان، از ایده‌های نوآورانه و طرح‌های کسب‌وکار دانشجویان نیز حمایت می‌کند.


نرگس معصومی مفرد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با ۱۸ سال سابقه آموزش عالی و تربیت بیش از ۴۰۰۰ دانش‌آموخته در نظام آموزش مهارتی و ضریب اشتغال دانش‌آموختگان بالای ۷۵ درصد جهت نیم‌سال اول (مهر) سال تحصیلی ۱۴۰۲ بصورت پذیرش بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.


وی افزود: آموزش‌های عملی و کارورزی دانشجویان این مرکز در محیط‌های واقعی کار طرف قرارداد و مرتبط با زمینه شغلی رشته‌ها برگزار شده و دروس نظری و آزمون‌ها نیز در نوبت عصر برگزار می‌شود.


معصومی مفرد ادامه داد: نظر به آغاز ثبت‌نام حضوری دوره‌های “کاردانی و کارشناسی”  دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۸خردادماه و پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند؛ ثبت نام دانشجویان در رشته‌های حقوق، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی عمران – نقشه برداری، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت حج و زیارت، بازیگری سینما-فیلم سازی امکان پذیر است.


وی بیان کرد: تسهیلات قرض الحسنه اشتغال ویژه دانشجویان و دانش آموختگان، ثبت نام از دارندگان مدرک دیپلم، اعطای وام دانشجویی و تقسط شهریه از جمله ویژگی های این مرکز است.


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در خصوص اعطای امکانات رفاهی به دانشجویان اظهار کرد: هر ترم علاوه بر تقسیط شهریه، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان  وام قرض الحسنه به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود و بازپرداخت آن ۹ ماه پس از فارغ‌التحصیلی است و در صورت مشمول شدن فارغ التحصیلان به خدمت سربازی، بازپرداخت به پایان دوره سربازی موکول می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرآشنایی با شرکت گرماسرما سازه

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *