رفتن به نوشته‌ها

نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از مردم برای حضور پرشور در

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از آحاد مردم همیشه در صحنه دارالمومنین و دارالمجاهدین برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی دعوت کردند.


به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» و «علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز شنبه در پیامی مشترک اعلام کردند: ۲۲ بهمن سال‌روز رسیدن به استقلال و آزادی ملّت بزرگ ایران، یادآور قیامِ تاریخی مردم به رهبری امام عظیم‌الشان(ره) در برابر نظام ستم‌شاهی و استبداد جهانی است.


دراین پیام مشترک تصریح شده، ۲۲ بهمن روزی که مظهر اقتدار و عزم ملی، نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی مردم برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی است.


در پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان آمده است: اینک در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب، ۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و حبیب دل‌ها حاج حسین همدانی را گرامی می‌داریم.


در ادامه این پیام مشترک تصریح شده، بار دیگر به فضل الهی با حضور حماسی مردم ولایتمدار، انقلابی، جهادگر و مؤمن استان همدان، اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را علیه نظام سلطه جهانی به نمایش خواهیم گذاشت و با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌نماییم و به شکرانه تداوم حرکت متعالی نظام اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) خیل عظیم مردم مسلمان و آرمان‌خواه استان در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرکت و ضربه‌ کوبنده‌ای بر نقشه‌ها و سیاست‌های دشمنان وارد خواهیم کرد.


راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فردا و با حضور پرشور مردم و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در همدان برگزار می شود.


۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) است.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *