رفتن به نوشته‌ها

عشق و ارادت پایان ناپذیر ایرانیان به حضرت ثامن الحجج زبانزد

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی همزمان با آغاز شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی پیامی را صادر کرد.


متن پیام عابدین رضوی خرم به شرح زیر است:


ایران اسلامی، مفتخر به میزبانی از ستاره تابناکی است که انوار جمال و کمالش، جای‌جای این مرزوبوم را منور ساخته و تشنگان ولایت را از سرچشمه‌های علم و فضیلت خود سیراب کرده است.


در طول تاریخ پرافتخار تشیع، عشق و ارادت پایان‌ناپذیر ایرانیان به حضرت ثامن‌الحجج، زبانزد خاص و عام بوده و هر عاشق دلداده‌ای با زبان و قلم و هنر خود، در بیان فضایل و مناقب آن امام مهربانی‌ها کوشیده است.


در ایام میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، میهن اسلامی‌مان شاهد برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری با محوریت آن امام رئوف است؛ جشنواره تئاتر رضوی نیز به عنوان یکی از این رویدادهای مبارک، شانزدهمین دوره خود را به میزبانی تبریزِ عزیز و از هنر لبریز، تجربه می‌کند.


این جشنواره، بستری مناسب برای بازنمایی آموزه‌های تعالی‌بخش رضوی و اعتلای سرمایه‌های معنوی فرهنگ تشیع در قالب هنر تأثیرگذار تئاتر است که می‌تواند زمینه‌ساز شور و طراوت تازه‌ای در عرصه هنر کشور باشد.


اینجانب، با قدردانی از دست‌اندرکاران، برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره فرهنگی و هنری، امیدوارم با توسل به یاد و نام نیکوی حضرت ثامن‌الائمه (علیه‌السلام)، شاهد تداوم و تاثیرگذاری این‌گونه اقدامات ارزشمند در عرصه فرهنگ و هنر باشیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *