رفتن به نوشته‌ها

برگزاری قریب الوقوع جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور آیت الله رئیسی

تهران- ایرنا- معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان این‌که آیت‌الله رئیسی به برگزاری مراسم باشکوه اربعین اهتمام خاصی دارند، اعلام کرد به‌زودی جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «سیدمجید میراحمدی» روز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور اظهار داشت: جلسه ستاد اربعین امروز با حضور وزیر کشور و استانداران برگزار و تعهدات استان‌ها برای انجام عملیات عمرانی و زیرساختی و سایر تعهدات برای اربعین مرور شد.


وی با بیان این‌که گزارش‌های ارائه شده در جلسه نشان داد اجرای تعهدات پیشرفت خوبی داشته است، افزود: هدف‌گذاری ما در برگزاری مراسم اربعین امسال تأمین امنیت، سلامت، ارزانی و سهولت سفر زائران عزیز عتبات عالیات است و با توجه به جمعیت زائران و همچنین گرمای هوا نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مناسب هستیم تا به اهداف خود برسیم.


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اعلام خبر برگزاری قریب‌الوقوع جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور رئیس جمهور، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی به برگزاری مراسم باشکوه اربعین اهتمام خاصی دارند و در جلسه‌ای که با ایشان خواهیم داشت، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه خواهد شد.


میراحمدی با اشاره به سفر هفته گذشته وزیر کشور عراق به ایران توضیح داد: در دیدارهایی که داشتیم درباره مسائل اربعین صحبت کردیم و قرار شد در سفری که به زودی به عراق دارم تمام مواردی که در توافقات شفاهی مورد تأکید قرار گرفت، مکتوب شود تا هماهنگی خوبی که بین دولت ایران و عراق برای برگزاری مراسم اربعین وجود دارد، افزایش یابد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *